بیایید عهد ببندیم که مثل باران باشیم!
آسمانی شویم اما درد زمینی ها را فراموش نکنیم
حُسن باران این است
که زمینی ست، ولی
آسمانی شده است
و به امداد زمین می آید...



نظرات شما عزیزان:

دل شکسته
ساعت11:56---27 آذر 1393
چه بارانی ..... خدا من عاشق بارانم

نبارباران زمین جای قشنگی نیست ............................................................ ............................................................ ...


مرد گیلکی
ساعت22:46---25 آذر 1393
فصل باران است بارانی شویم

از درون جوشیم و طوفانی شویم

بوی خاک و بوی نمناک چمن

کیف دارد زیر باران تر شدن

در تمام قطره ها تکثیر شو

زیر باران خدا تطهیر شو


مرد گیلکی
ساعت22:44---25 آذر 1393


خدایا

در هر لحظه به حضور تو نیازمندم

چه چیزی جز لطف تو میتواند ترسها را درهم شکند؟

چه کسی جز تو میتواند راهنما و پناه من باشد؟

در روزهای ابری و آفتابی با من بمان !

آنجا که تو هستی اشکها سوزنده نیستند ...

اگر با من بمانی همیشه پیروزم ...


elham
ساعت9:34---25 آذر 1393


من اگر عاشقانه می نویسم…

نه عاشقـم !، نه شکست خورده …

فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بمانـد …!

در ایـن ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها ،

فقـط تمـرین آدم بـودن میکنم …


به منم سر بزن


بهار
ساعت9:34---25 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, | 9:27 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پاتوق مقالات شما